petak, 17. kolovoza 2012.

Troboj Pontoon21 favorita: GagaGoon45, CrackJack38 i GreedyGuts45! 1/3


S obzirom da su se u protekla dva tjedan na drenažnom jarku HE donja dubrava počele intenzivno loviti krupnije pastrve, odlučio sam nekoliko ribolova posvetiti ribolovu voblerima iz asortimana Pontoon 21, te vidjeti kako će na njih reagirati i kako će ih prihvatiti ''međimurske pastrve''.
Testiranje sam podijelio u tri ribolova sa tri skroz različita modela koji bi trebali biti izuzetno lovni za ribolov pastrva. Izbor je pao na ''Novu'' gagu odnosno GagaGoon 45 zatim CrackJack sp38 i Greedy Guts 45sp. Svi ovi vobleri imaju nešto što ih u određenim trenucima stavlja ispred drugih, no o tome ćemo kasnije.

GagaGoon45
Prvi ribolov i čast otvaranja ovog testa pripao je ''gagi'' stari model koji je na tržište za 2012 godinu izašao u umanjenoj verziji od 45 mm, svojim trapezastim oblikom i tonučim balansom namijenjen je za aktivno tvichanje u dubljim vodama, stoga sam se i ja orijentirao na dio kanala koji je bogat rupama i prelaznima iz plićih u dublje dijelove. Da su konstruktori ove varalice u potpunosti pogodili njenu namjenu vidljivo je bilo vać na samom početku ribolova kada sam u gotovo svakom zabačaju imao griz. Oponašanje omamljene ribice koja laganom tenzijom prema napred tone ka dnu, definitivno se pokazalo kao najefikasnije vođenje ove varalice. No nikako da gaga upiše i konkretnu ribu. Istinu na volju nisam ni naišao na veliku pastrvu kako bi baš njoj najbolje mogao prezentirati mamac, tako da sam bio primoran jedan dobar dio ribolova potrošiti u traženju pastrve.
Skoro pola sata hodanja i traženja i evo je pastrva zavidnih dimenzija nalazila mi se na dohvat zabaca, no pošto sam se kretao uzvodno nisam bio u mogućnosti prezentirati mamac kako sam gore opisao, stoga samo morao proći te prezentirati mamac nizvodno. Par zabačaja i pastrva je izreagirala na mamac te ga dopratila meni pod noge, no u momentu kada me opazila odjurila je glavom bez obzira. 1:0 za pastrve.
Uvjeren u lovnost gage, jer je reakcija bila izuzetno pozitivna pri prvoj ribi nastavio sam s istim receptom, (pronaći ribu kretanjem uzvodno, zatim zaobilaženje u velikom luku i prezentiranje mamca nizvodno). Pokušaj 2. Več opisani scenarij zabačaj par metara ispred ribe te brzi tvich dvadesetak centimetara ispred pastrve u slobodnom tonjenju voblera, rezultirao je grizom prekrasne pastrve i iskakanjem iz vode. Trenutak za koji se živi, čak i ne mora riba biti ekstra veličine, no način na koji se međimurske pastrve bore ostavlja bez daha.
Nakon kratke borbe pastrva je u podmetaču, slijedi fotografiranje i misija 1/3 GagaGoon je ispunjena.

 

Zaključak: GagaGoon45 je definitivno bok uz bok najkvalitetnijim tonučim tvich voblerima na tržištu, izrazita lovnost sitnijih primjeraka a s druge strane dovoljno profinjena akcija koja može prevariti i najkrupnije primjerke pastrva daje nam pravo da gagu svrstamo tako visoko.




Sljedeća misija 2/3 CrackJackSP38

Napisao: Hrvoje Kuzmić